poniedziałek, 27 stycznia 2014

Beadingowania ciąg dalszy :)

Znalazłam dziś świetny tutorial na youtube Sara Spoltore's tutorial i postanowiłam go wypróbować.
Trochę go potem zmieniłam- nie dodałam bugli 3mm bo bez nich kolczyki bardziej mi się podobały.
 Na początku dobrałam nie taki rozmiar perły. Miał być 12mm i "na oko" taki właśnie był, ale po jakimś czasie okazało się, że to jednak 14mm i trzeba było wszystko pruć...no nic - nauczka na przyszłość, że w hafcie koralikowym (gdzie jeden koralik może mieć ok 1,5mm) nie ma co dobierać koralików "na oko" ;)
Z tego wszystkiego wyszło tyle dobrego, że znam już ten wzór na pamięć :)

Oto efekt :)


Myślę o jakiejś wersji walentynkowej - całe w czerwieni :)
Albo różowo-czerwono-złote z kryształkiem Swarovskiego :> hmm...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz