sobota, 15 lutego 2014

Candy

Moje pierwsze Candy :) 


 Aby wygrać te piękne kolczyki musisz jedynie: 
1. Dodać komentarz pod tym postem
2. Umieścić poniższy baner na pasku bocznym swojego bloga i podlinkować go do tego wpisu.
Jeśli nie posiadasz bloga, umieść linka na facebook'u. 

Candy trwa do 20 marca 2014. 
Ogłoszenie wyników 21 marca 2014.
Powodzenia! :)

Ps. Postanowiłam urozmaicić zabawę :) Teraz wygrana osoba będzie mogła sama wybrać spośród tego kolorowego minimalistycznego trójkącika:


// My first Candy :) If you want to win these earrings:
1. Leave a comment under this post
2. Share the picture together with the link on your blog. If you don't have a blog, share it on Facebook. 

Candy lasts until the 20th of March 2014. 
The results will be published on my blog on the 21st of March 2014.
Good Luck! :)

50 komentarzy:

  1. Cudo cudo!!! Pragnę, chcę!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też z miłą chęcią przygarnę te eleganckie cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne :) Masz talent Agatko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nanana wygram ją :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne są, wszystkie 3 pary :)
    Już teraz widzę, że miałabym problem z wyborem, ale będę się martwić dopiero wtedy jak ewentualnie los się do mnie uśmiechnie - nie ma co dzielić skóry na niedźwiedziu, jak to mówią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :) No nie ma co dzielić :> Teraz wystarczy troszeczkę poczekać i kto wie ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  6. PIEKNE! Twoje prace mnie inspiruja :-) Mega mega... :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. córeczka dostanie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Korzystam z zaproszenia do Candy! W końcu podobieństwa zobowiązują ;) A kolczyki są przepiękne!
    Podlinkowany baner jest u mnie na http://sutasz-agi.blogspot.com/ i dodałam Cię do obserwowanych blogów :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha pozdrowienia od Agi dla Agi :D i powodzenia w zabawie :)

      Usuń
  9. Koniecznie staję w kolejkę, takie kolczyki to absolutny musthew każdej kobiety:)
    Banerek pobrany.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ustawiam się w kolejce. Banerek na http://ja-sabina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie one są cudne! niebieskie to mi się kojarzą tak królewsko :) są bosssskie i chciałabym poczuć się choć trochę jak bogini, więc się zapisuję na Candy :D
    piękną biżuterię robisz - dołączyłam do obserwujących i będę tu zaglądać z ogromną przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Akrimeks :) Takie zaglądanie obserwatorów bardzo motywuje do działania, także jak najbardziej zapraszam :) Pozdrawiam i powodzenia życzę ;)

      Usuń
  12. normalnie chce je!!!! piekności a wiem co mówie :):))
    z ogromną przyjemnością zapisuję się na Twoje Candy i z niecierpliwością czekam na wyniki licząc na szczęście :)

    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Z przyjemnością się zapisuję i życzę sobie powodzenia:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale kolejka się zrobiła. zapisuję się na te piękne kolczyki.
    Banerek:http://koralikimanhi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystko gotowe:) teraz ustawiam się w kolejce:)!
    banerek na fotoelfikowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie minimalistyczne, ale urzekające maleństwa. A czarne oczarowały mnie całkowicie, zatem staję w kolejce :) Pozdrawiam, S.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się!
    Udostępniłam na FB: https://www.facebook.com/mariola.wisniewska.313/posts/590162881075894?stream_ref=1
    mariola.wisnie[małpa]gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne kolczyki :) ustawiam się po nie w kolejce :)
    obserwuję Twojego bloga i dodałam baner na swoim :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne! Chętnie jakieś przygarnę ;) a więc staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie, że jest takie zainteresowanie :) Coś czuję, że jeszcze nie jedno Candy zorganizuję. Kolejne będzie w sutaszu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne :) Ciężko będzie szczęściarze wybrać :) Spróbuję szczęścia :) Chciałabym założyć takie cudo :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. I ja ustawiam się po te śliczności:) Banerek na blogu: http://www.uroczystechwile.pl/ Pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. To ja też spróbuję szczęścia i staję do kolejki po te cuda. Mniam ;))
    Kciuki zaciskam i pozdrawiam cieplutko.
    http://nawrosia-pogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne kolczyki. A gdyby mi się poszczęściło to wybieram te niebieskie :)
    Banerek na blogu: gdy-mam-czas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj! Kolczyki są po prostu niesamowicie urocze i bardzo bardzo chętnie zapisuję się na taką fajną zabawę;)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  26. Może i ja spróbuję?
    banner na martkoweroznosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne kolczyki, może tym razem dopisze mi szczęście. Oddałabym je swojej siostrze, sama niestety nie mogę ich nosić :) Mój blog dopiero w powijakach, jak mi się nie uda umieścić na nim Twojego banerka to na fb: https://www.facebook.com/profile.php?id=100003243121665 Pozdrawiam Gosia

    OdpowiedzUsuń
  28. I ja ustawiam się w kolejce po kolczyki ;-)
    link umieściłam na fb :-)
    Pozdrawiam,
    Marta Cegiełka
    macegielka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ależ ładne a ja uwielbiam niebieski kolor ale też czerowy czy bordowy oj ciężko się zdecydować:) a można kupić te cuda od Ciebie?? Pozdrawiam Kinga Narkiewicz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kinga :) Co do pytania - odezwij się na maila lub na facebook'u. Pozdrawiam!

      Usuń
  30. Przepiękne były już te pierwsze kolczyki! A teraz jeszcze będą do wyboru! Cudne...
    Zapisuję się i zapraszam też na moje candy :-)
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/2014/03/candy-cz-2.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Wygrać któreś z tych cudeniek, to marzenie.. obejrzałam wszystkie zdjęcia Twoich arcydzieł i wszystkie są piękne. Z pewnością zamówię kiedyś coś dla siebie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ezoteryczne, delikatne jak muśnięcie motyla przy uchu. Esencja kobiecości w miniaturze. Elegancja połączona z subtelnością. Kropla deszczu zamknięta w kolczyku...

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja również ustawiam się w kolejce po te cudeńka :)
    "Wszyscy Ci których dotknie Miłość stają się nieśmiertelni, żyją w sercach tych, którzy tą miłością ich obdarzyli"
    https://www.facebook.com/natalia.michalak.1238
    Pozdrawiam
    Natalia Michalak

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne kolczyki. Wybór bardzo trudny. Przyłączam się do zabawy. Może szczęście mi dopisze. Pozdrawiam Małgosia http://pasje-nitka-pisane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. przepiękne są - chcę, chcę, chcę!!!!
    banerek w mojej zakładce: Candy, Rozdania...

    OdpowiedzUsuń
  36. Witaj, z wielką chęcią wezmę udział , zapraszam także na moje candy:
    Witaj. Zapraszam Cię Serdecznie na mojego bloga :) Rozgość się
    i zachęcam do udziału w moim przydasiowym candy :
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. wszystkie trzy pary są piękne, dlatego zgłaszam się do zabawy i zostaję tu na dłużej :)
    http://wsiecinitekiniteczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zostanę na dłużej jak blogger zacznie ze mną współpracować, bo póki co nie jest chętny ;(

      Usuń
  38. biorę udział
    udostępniłam na fb:https://www.facebook.com/bernadeta.bomba/posts/676056389121857?stream_ref=10

    OdpowiedzUsuń
  39. biorę udział :)
    udostępniłam na FB: https://www.facebook.com/sylvia.bomba.5/posts/230338150504861?stream_ref=10

    OdpowiedzUsuń