poniedziałek, 24 marca 2014

Candy II

W związku z ogromnym zainteresowaniem pierwszym Candy, postanowiłam zorganizować kolejne. 
Tym razem oddam w dobre ręce te śliczne złoto-turkusowe kolczyki.


Zasady:

1. Zostaw komentarz pod postem z radosnym wiosennym pozdrowieniem :)
// Leave a cheerful comment under this post.

2. Dołącz do obserwujących bloga i polub stronę Agasutasz na FB
// Follow my blog and like my FB Agasutasz

3. Umieść podlinkowany baner z miniaturką zdjęcia na blogu
 (jeśli nie masz bloga udostępnij zdjęcie na FB)
// Share the picture on your blog or FB.

Wyniki ogłoszę 21.04.2014
Powodzenia! :)
// Results 21.04.2014. Good luck!

24 komentarze:

  1. ____________$$$__$_$$$$
    ____________$$__$$_____$
    ___________$$$_$__$_____$
    __________$$$$_____$$___$$$$$$
    _________$$$$$______$$_$______$$
    ________$$$$$_______$$________$
    ________$$$$$_______$_______$
    ________$$$$$$_____$_______$
    _________$$$$$$____$______$
    __________$$$$$$$$_______$
    __$$$_________$$$$$$$_$$
    $$$$$$$_________$$$
    _$$$$$$$_________$
    __$$$$$$_________$$
    ___$$$___$_______$$
    ___________$_____$
    _______$$$$_$___$
    _____$$$$$$__$_$$
    ____$$$$$$$___$$
    ____$$$$$______$
    ____$$$________$
    ____$__________$
    _____________$_$
    ______________$$


    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolczyki są piękne! :)
    I chociaż z chęcią bym je przygarnęła, to tym razem nie ustawię się do kolejki, bo obiecałam sobie, że nie będę szczęścia nadwyrężać ;)
    Powodzenia dla wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja się w kolejce ustawiam, bo kolczyki są piękne. u mnie za oknem wiosna w pełni, na każdym skwerku kwitną forsycje, fiolki stokrotki, żonkile i nawet bociany przyleciały :) tylko wiatr wieje, że mi moją małą ślicznotkę chce porwać ;) wiosenne pozdrowienia dla wszystkich a w szczególności dla autorki kolczyków

    http://wsiecinitekiniteczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknoty! Nie mogłam się powstrzymać i z pałającą rządzą ich posiadania, staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niemal przeoczyłam ważny punkt w regulaminie i nie nie pozdrowiłam wiosennie:))
      Wiosna już trwa w najlepsze więc trudno wymyślić coś wiosennie świeżego, dlatego będę się posiłkować "wieszczem" - W. Sikorą z kabaretu Potem:
      "Idzie sobie wiosna
      Słychać świergot ptaka,
      Ładna to piosenka
      Tylko głupia taka" :))
      Nic lepszego mi się z wiosną nie kojarzy:)

      Usuń
  5. Jeśli chodzi o wiosenne pozdrowienia, wierszyki itp. w tym momencie na myśl zawsze przychodzi mi Marcinek - postać kreowana przez Marcina Dańca i jego wiosenny wierszyk:
    Wiosna przyszła, wiosna przyszła
    Cóż za piękne chwile
    Wyleciała pszczółka z ula
    Ugryzła mnie w tyłek
    A to wszystko przez mą siostrę
    Chyba ją uduszę
    Bo na spodniach mi przyszyła
    Różowy kwiatuszek

    Banerek ląduje zaraz na www.martkoweroznosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Są takie piękne aż szkoda, że nie mogę takich nosić, ale mogłabym podarować je mojej siostrze, natomiast gdyby to była bransoletka, założyłabym ją na pewno. Pozdrawiam wiosennie, chociaż tu w Braniewie - jestem tu do soboty- wiosny nie widać.
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolczyki - mój ukochany kolor, więc ustawiam się po nie z miłą chęcią. Pasowały by mi absolutnie do wszystkiego,a najbardziej do moich dzisiaj kupionych turkusowych szpilek :)

    Jako, że bliski mojemu sercu jest Marek Grechuta, to wiosenne pozdrowienia dla wszystkich blogerek radośnie zaśpiewam razem z jego piosenką:

    "Dzisiaj rano niespodzianie zapukała do mych drzwi
    Wcześniej niż oczekiwałem przyszły te cieplejsze dni
    Zdjąłem z niej zmoknięte palto, posadziłem vis a vis
    Zapachniało, zajaśniało, wiosna, ach to ty
    Wiosna, wiosna, wiosna, ach to ty"!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zauważyłam - jestem 33 obserwującą Twój blog osobą :)

      Usuń
    2. Wow! Turkusowe szpilki - muszą być boskie!! Jeśli wygrasz, koniecznie przyślij mi zdjęcie w kolczykach i szpilkach ;p hehe I dziękuję za słowa Grechuty :) Jakoś mi tak od razu milej się zrobiło pomimo trwającej pluchy. Kto wie, może jutro się wreszcie słonko pojawi? Pozdrawiam serdecznie!
      Ps. a liczba 33 ma dla Ciebie jakieś szczególne znaczenie? :>

      Usuń
  8. Oczywiście na kolczyki się piszę :)
    Moje wiosenne pozdrowienie pozwalam sobie pożyczyć z utworu Ani Dąbrowskiej :)
    http://www.youtube.com/watch?v=dniGCbzxOPM

    "Lubię kiedy niebo jasne jest
    I gdy nie pada deszcz
    Powietrze pachnie wiosną ładnie tak
    Jest cieplej z każdym dniem "

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo jak miło się od razu zrobiło :) Ania to taki dobry "odstresowywacz" wieczorną porą. Dziękuję za przypomnienie o niej ;) No niech już przyjdzie ta wiosna na dobre!

      Usuń
  9. Śliczne candy. Kiedyś miałam lekcję z sutaszu ale nadal to dla mnie czarna magia a ty sobie czarujesz takie piękne zestawy biżuterii. Gratulacje i oczywiście zgłaszam się .
    asia.waniliowa@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiosna, wiosna, każda chwila radosna!
    Zgłaszam się, obserwuję:)
    Banerek na: http://joanna-kwiecistybalkon.blogspot.com
    Wiosna otula nas płaszczem kwiatów - niech trwa jak najdłużej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Joasiu:) Bardzo mi miło, że dołączyłaś do obserwujących. Ano - niech wiosna trwa jak najdłużej :):):) Pozdrawiam!

      Usuń
  11. chętnie spróbuję szczęścia , bo sutasz jest cudowny i dla mnie nieodgadniony . Banerek na blogu http://kartkomaniaczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pozdrawiam wszystkich tu zaglądających moim wiosennym wierszem:
    Rozszalała się wiosna
    jak młodość nieposkromiona
    zakochani bujają w obłokach

    może ludzie zaczną się uśmiechać
    gdy zobaczą kwitnące jabłonie

    nic nie jest pewne
    z bielą płatków opadną nadzieje
    zieleń utraci soczystość
    serca zgorzknieją przedwcześnie

    nie tęsknij za młodością
    poszukaj jej w trawach
    zaczaruj łąkę i las
    obudź uśpione marzenia
    zmieszaj z pyłem księżycowym
    podlej poranną rosą

    poszukaj dwóch podobnych stokrotek
    a niemożliwe stanie się możliwe

    zatrzymaj wiosnę w sercu
    żeby nie mogło się zestarzeć
    otwórz okno
    zaproś kosa do stołu
    nie pozwól umrzeć marzeniom…

    A teraz marzę o tych przepięknych kolczykach:-))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniały wiersz!! :) Najbardziej ujął mnie wers o znajdywaniu dwóch podobnych stokrotek i szukaniu młodości w trawach :):) Dziękuję Ci :)

      Usuń
  13. Życzę Ci,
    ciepłych radosnych dni
    miłości wszelakiej
    Uśmiechniętej buzi
    Życzliwości ludzi
    Pięknego słońca
    i ciepła bez końca :)

    na FB:https://www.facebook.com/m.kozaczka i tam takze udostępnione
    tutaj jako magdam

    OdpowiedzUsuń
  14. Słońce nie świeci, deszczyk pada, ale za to u Agi wiosenna zabawa:-)
    Pozdrawiam kolorowo-motylowo:-)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kasiu! Super rymowanka :D Mam nadzieję, że przegoni te chmury za oknem :) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń