piątek, 7 marca 2014

Wyróżnienie od szuflady // Award


Pamiętacie tę granatową broszkę-serduszko? // Do you still remember the heart shaped brooch?



Zgłosiłam ją do konkursu :) Wczoraj przed snem zaglądam do szuflady po wyniki, a tam niespodzianka - JESTEM W TOP 5 :):) 
// I entered the competition by "szuflada" and together with 4 more artists,
 I am in TOP 5 :) 


Suuuuuper!!! :D:D Dziękuję za to wyróżnienie i gratuluję pozostałym 4-em dziewczynom :)
// Thank you for this award and congratulations for the other 4 girls :)

4 komentarze:

  1. Bardzo się cieszę, że mój ślimaczek Ci się podoba. Ja gratuluję Ci wyróżnienia. Twoja praca jest prześliczna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Twój ślimaczek naprawdę mnie zauroczył :):) Również serdecznie gratuluję. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Gratulacje, zwycięstwo w pełni zasłużone!

    OdpowiedzUsuń