niedziela, 16 marca 2014

Roszpunka i ogród wiedźmy Gotel // Rapunzel and the Gotel's garden

Znacie "Roszpunkę", jedną z baśni braci Grimm? Pamiętam, że jak byłam dzieckiem z zazdrością patrzyłam na przepiękny złoty warkocz więzionej w wieży dziewczyny. Dlatego kiedy usłyszałam o wyzwaniu KK, najpierw wpadło mi do głowy, by zrobić coś, co przypominałoby włosy królewny. Potem jednak zaintrygował mnie ogród wiedźmy Gotel pełen roszpunki. Co to musiała być za roślina, że królowa nie mogła się jej oprzeć; król ryzykował życie, by ją zdobyć; a w rezultacie oboje musieli oddać swoje jedyne dziecko złej czarownicy.

Miałam w głowie plan, by zrobić coś zielonego i tajemniczego. Wyjęłam TOHO we wszystkich możliwych odcieniach zieleni i już miałam zabierać się do dzieła, kiedy przypomniałam sobie o mojej leśnej kolii. Przecież nadawała się idealnie! Dlatego postanowiłam właśnie ją zgłosić do wyzwania. Udało mi się dziś dorobić do niej kolczyki. Całość prezentuje się tak:





Czy kojarzy Wam się z mrocznym i intrygującym ogrodem?
Więcej zdjęć tutaj :)



4 komentarze:

  1. Jak mnie, posiadaczkę mysich ogonków, ta Roszpunka zawsze denerwowała. Jak można mieć takie piękne włosy?:)
    Piękna kolia, ogromnie mi się podobają jej leśne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  2. A daj spokój - lepsze mysie ogonki niż tak długie włosy, że pół dnia spędzasz na ich pielęgnację ;p
    Też lubię takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, na przyszłość prosimy o osobne zdjęcie zgłaszanej pracy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz już wiem dlaczego :):) Dziękuję za wyróżnienie. Na przyszłość będę zgłaszać prace osobno :)

      Usuń