środa, 22 października 2014

Smile :)



"Uśmiech to taka krzywa, która wszystko prostuje" - Phyllis Diller

Dziękuję wszystkim moim klientkom za uśmiechy, którymi mnie obdarowały :)
Dzięki Wam nawet w te jesienne, ponure dni mam tu trochę słońca :):)


Thank you all my clients for your beautiful smiles - thanks to them, those dreary autumn days aren't so upsetting.

ELA


EWELINA

MAGDA

MARTA

p. GOSIA

PAULINA
WIKTORIA
HANIA

PAULINA


Dni są coraz krótsze, a ja nie narzekam na brak obowiązków (szczególnie jeśli chodzi o sprawdzanie testów ;p). W kolejce czekają zamówienia do zrealizowania; nie wspomnę o pomysłach, które zrodziły się w głowie i nie dają spać. Jednocześnie marzę o weekendzie, kiedy nie robiłabym zupełnie nic. Jak pogodzić jedno z drugim?
Gdyby tylko doba miała więcej godzin...

9 komentarzy:

  1. Piękne kobiety, piękna biżuteria i piękne uśmiechy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uśmiech rządzi! Z uśmiechem zapraszam na moja dzwonkową rozdawajkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest! Dziękuję za zaproszenie, i ja zapraszam na swoje rozdanie ;):)

      Usuń
  3. Z uśmiechem każdemu do twarzy, szczególnie w tak ponure dni :)
    a co do wydłużenia doby to jestem za, tylko że ja nie sprawdzam testów (przedszkolaki ich nie piszą ;P ), realizuje kilka projektów, pomysły czekają na wcielenie do życia, a jeszcze Królewna chce się bawić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może napiszemy jakąś petycję o wydłużenie doby? Przydałoby się parę godzin więcej ;) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. Super pomysł na pokazanie uśmiechniętych zadowolonych klientek na zdjęciach od razu sie uśmiecham :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To oczywiście nie wszystkie klientki, ale te od których zdobyłam zdjęcie ;) Uśmiech to lek dobry na wszystko, a dzień bez uśmiechu to dzień stracony!

      Usuń