środa, 25 listopada 2015

"Moje życie...sama je sobie stworzyłam" // "My life...I created it"

Pełen cytat brzmi: "Moje życie mi nie odpowiadało, więc sama je sobie stworzyłam".
Wiecie kto wypowiedział te słowa? Nie kto inny jak Coco (a właściwie Gabrielle "Coco") Chanel
 - kobieta, która inspiruje pełnym pasji nastawieniem do życia, wspaniała wizjonerka, ikona mody.
Jej nazwisko znane jest na całym świecie, a marka, którą stworzyła
z ogromnym powodzeniem sprzedaje się do dziś. 



Words by Coco Chanel - a woman who was so passionate about life that she inspired many others (me myself as well), a visionary, an icon. The name Chanel is well-known all around the world,
and her clothes (even after her death) are one of the most wanted nowadays.
Wszystko zaczęło się od książki: "Kobiety, które wstrząsneły światem mody".



Książka o kobietach odważnych, pewnych siebie, które zdecydowały się wziąć sprawy w swoje ręce i pokazać, że w temacie mody mają bardzo dużo do powiedzenia. O kobietach, które nie bały się przeciwności losu, ale skupiały się jedynie na tym, co chcą osiągnąć. I osiągały to.

It all began with this book. The book about women, who were courageous, confident; who decided to take care of their lives and show the world that they can and they will make a change in fashion world. And so they did. And for that reason I admire them.

Wkrótce nabrałam apetytu na coś więcej...wiadomo apetyt rośnie w miarę jedzenia, dlatego też moja "biblioteka" powiększyła się o cztery biografie ;):):) (Przez chwilę zastanawiałam się, czy nie lepiej kupić ich w postaci e-booków, ale zwyczajnie za bardzo KOCHAM KSIĄŻKI! :D).

1. Marilyn Monroe za kulisami. 


Kobieta, którą wszyscy uważali za boginię seksu, a która niejednokrotnie zdradzała, że w ogromnym świecie Hollywood czuje się nieco zagubiona.
Czarująca, przeplatana goryczą opowieść. Polecam z całego serca.

Lovely as well as bitter story, but definitely worth reading!

2. Mademoiselle Chanel 



Po prostu kocham <3 Napiszę więcej jak wciągnę całą książkę nosem ;)
Narazie zaciągam się zapachem tuszu (też tak macie?) :P

3. Tamara Łempicka 



Znakomita malarka - przykłady jej prac niejednokrotnie publikowałam na blogu'facebook'u.

oraz

4. Frida 


A teraz panie i panowie, 2 tygodnie wolnego na wynos poproszę :P

And now ladies and gentlemen - 2 weeks off  for take away, pretty please.

2 komentarze: