wtorek, 14 października 2014

Time for a warm tea / Czas na ciepłą herbatę

Czas na grubszy sweter, skarpetki do kolan, kocyk i ciepłą herbatę...

Time for a woolen sweater, thick socks, blanket and a hot tea...





No bo jak się nie ma co się lubi...
...to się lubi co się ma ;)

Cause if you don't have what you like,
you must like what you have.


Wraz ze mną pod kocykiem dziś grzeje się mądra sówka
(prezent ode mnie dla siebie samej na Dzień Nauczyciela)

I made myself a little owl today
 (it's a Teacher's Day so this is a present from me to myself)



23 komentarze:

  1. Wisior piękny :) jak wszystko co Twoje rączki stworzyły :) a motyw sowy na dzień nauczyciela super. Jakby moi uczniowie taki prezent sprawili to byłabym baaaaaaaaaaaardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Justynka :) Tak jest - to musiała być sówka. Pani Mądra Sowa :D A od uczniów dostałam różyczkę, która stoi sobie teraz w wazonie i paaachnie :):)

      Usuń
    2. moi stwierdzili, że postawią na słodkości :)

      Usuń
    3. Żadnymi słodkościami bym nie pogardziła ;) Jestem mega łakomczuchem :):)

      Usuń
  2. Przepiękny prezent sobie zrobiłaś! Zatem i ode mnie przyjmij ciepłe życzenia na dzień nauczyciela!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu :) Do tej sowy, której zdjęcie opublikowałaś na FB się oczywiście nie umywa, ale nadal jest urocza :)

      Usuń
  3. Piękny wisior :) Należy Ci się, trzeba doceniać samą siebie, wtedy i inni nas docenią :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pewnie, że tak - dbanie o siebie to nie egoizm, a wręcz przeciwnie. Jak dbasz o siebie, to dobrze się czujesz i możesz tą dobrą energią podzielić się z innymi. Czyli dbając o siebie dbasz o innych :P hehe chyba powinnam robić sobie częściej takie drobne niespodzianki ;>

      Usuń
  4. przecudnej urody wisior! podobają mi się u Ciebie te piórka, intensywne kolory... taka bohemiańska natura z Ciebie wyłazi : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham piórka ;) i tak się składa, że jedna z moich ulubionych stron, na której szukam inspiracji to http://thatbohemiangirl.tumblr.com/ ;) Polecam!!! :)

      Usuń
  5. Śliczny wisior, trzeba dbać o siebie. Wszystkiego najlepszego więc i samych sukcesów wszelakich. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :):) jasne, że trzeba dbać o siebie - co też czynię ;p Ściskam! :)

      Usuń
  6. AAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sówka! :-)
    Chyba nic więcej nie napiszę :) Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Nauczyciela :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha ano sówka Aniu sówka ;p;p Jakby co kaboszon znalazłam na kadoro.pl ;) Dzięki za życzonka. Buziaki :*

      Usuń
  7. Bardzo ładny wisiorek, a sówka sympatyczna dobrze się kojarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. Sówka zawsze na propsie ;P Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  8. To trzeba drutki wyciągnąć i coś wydziergać. Co by sympatyczna sówka miała się do czego przytulać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łoooo nie pamiętam kiedy ja na drutach cokolwiek dziergałam. Chyba jak byłam mała, to coś mnie tam mama uczyła ( a może to było szydełko) w każdym razie zrobiłam wtedy szalik i kaputki dla lalki. A potem chyba jeszcze szal dla taty, ale nie jestem pewna, czy to było dzieło, które do niego trafiło czy też było takie mocno "próbne", że poszło do prucia ;p;p W każdym razie jakąś tam styczność z drutami miałam. W późniejszym okresie w moim życiu również pojawiły się druty, ale na zębach...więcej przygód z drutami nie pamiętam ;)

      Usuń
    2. :)
      Uśmiałam się z tych drutów na zębach.

      Usuń
  9. prezent sobie cudny sprawiłaś ^^ nic tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) No a co, czasem trzeba ;) Też sobie dziabnij prezent! Zaszalej :P Musimy kiedyś zrobić dzień obdarowywania....coś jak zbiorowa wymianka czy coś :p

      Usuń