czwartek, 3 lipca 2014

Lato, turkus i piórka // Summer, turquoise and feathers

Kocham letni luz :):) Jako, ze na weekend zapowiadają upały, postanowiłam wyciągnąć z szafy swoją letnią sukienkę i stworzyć równie lekkie dodatki. Na początku miały być jedynie bransoletki, ale wyszło jak zawsze ;) Chciałam by było świeżo i delikatnie. W sam raz do białej sukienki. Zobaczcie jak wyszło :) Ps. Zrobiłam dodatkowo dwie inne bransoletki i delikatną bransoletkę na nogę, ale zapomniałam zrobić fotki - innym razem ;)

sukienka z kolekcji Stradivarius Lato 2013. http://www.iwoman.pl/



// I decided to make something ,matching the white summer dress. I was about to make only bracelets but I ended up with the necklace and earrings as well. Have a look ;)





6 komentarzy:

  1. Śliczności, zwłaszcza naszyjnik, bardzo lubię to połączenie kolorystyczne :) A bransoletki widzę wszystkie hurtem na jednej ręce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :):) Ja też je uwielbiam - turkusy i brązy to jest to :):) Szczególnie latem ;p A bransoletki owszem - kolorystycznie i wymiarowo podpasowywałam pod siebie ;)

      Usuń
  2. Świetny naszyjnik! Taki delikatny. Uwielbiam też połączenie turkusu i starego złota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja też uwielbiam turkus i złoto :) Naszyjnik robiłam pod siebie, a że nie należę do osób, które się obwieszają biżuterią, zrobiłam coś delikatnego :) Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Piękna, wakacyjna biżuteria! :)

    OdpowiedzUsuń