czwartek, 24 kwietnia 2014

W eleganckim stylu // Smartly dressed

Dziś coś szykownego z materiałów recyklingowych ;) Kawałek wstążki znalazłam w szafie, a kaboszony uzyskałam z poprucia naszyjnika, który leżał nieużywany od dłuższego czasu. W ten sposób powstały klipsy do butów i opaska do włosów. Zestawiłam je z elegancką sukienką z TopSecret kolekcji lato 2013.

// I love to recycle. To make these accessories I used the ribbon I found in the drawer and the cabochons from the old necklace. I can see them with this green dress together with a leather, light-brown belt with golden buckle and a brown woman's hat ;)


Do sukienki dodałabym jeszcze brązowy pasek ze złotą klamrą i brązowy kapelusz z dużym rondem


No i oczywiście dodatki prezentowane poniżej :)



Kaboszony mają taki oliwkowy kolor jak na 1 i 2 zdjęciu. 3 troszkę zbytnio nasłonecznione chyba...


Ps. Marzy mi się taki program do zestawiania ubrań z biżuterią, tak by pokazać to wszystko razem.
A najlepiej na kimś ;)

10 komentarzy:

  1. Powinnaś prowadzić taki program, chętnie bym skorzystała. Robisz świetne aranżacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że odnalazłabym się w tym :) Kolejny mój planowany zakup (oprócz zestawu bezcieniowego) to manekin krawiecki :) Myślę też o maszynie do szycia...ale póki co odkładam to na dalszy plan. Uwielbiam robić takie zestawienia :):) Także bądź czujna Basieńko, bo będzie się działo! :P Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Świetnie się to wszystko prezentuje, już sobie wyobraziłam cały taki zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu :) A ja chetnie przytuliłabym taką kieckę i kapelusz brązowy ;) Resztę już mam ;p

      Usuń
  3. Taka prosta w formie opaska i klipsy do butów potrafią zmienić charakter tej równie prostej sukienki. Bardzo mi się podoba to zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda jak dodatki świetnie zmieniają charakter jednej sukienki? Dziękuję Caterina. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Świetny pomysł i rewelacyjne wykonanie! A te zieloności aż dodają energii :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Uwielbiam zieloności!! Pasują do moich rudych włosów ;p Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. Cudnie wyglądają takie dodatki!

    OdpowiedzUsuń