sobota, 26 kwietnia 2014

Czerwona szminka // Red lipstick

Ostatnio na facebook'u pytałam bez czego nie mogłybyście się obejść. Pytanie dotyczyło trzech rzeczy: małej czarnej, wysokich obcasów i czerwonej szminki. Ja osobiście szaleję za czerwonymi ustami, ale pewnie ciężko byłoby mi się obejść również bez pozostałych dwóch atrybutów kobiecych. A jak jest w Waszym przypadku? Bez czego kompletnie nie mogłybyście żyć? Czy bez wszystkich trzech podobnie jak Dita von Teese? ;)
// The little black dress, high heels and red lipstick always go together perfectly. Which one do you wear most? Which of them you couln't live without? Dita von Teese can't live without the three of them. Is it the same with you? ;)


Dita von Teese - love her style!


Złoto-czarne kolczyki z rivoli Swarovski'ego, TOHO i sutaszu.
// Gold and black earrings from rivoli Swarovski, TOHO and soutache. 


Złoto-bordowa broszka. Świetnie pasuje do czarnej kopertówki.
// Gold and claret brooch. Looks great on the black little clutch purse. 


Czarne szpilki z czerwoną podeszwą to jest to!
Z takimi złoto-czarnymi klipsami można w nich przetańczyć całą noc!
// Black high heels with the red sole is BINGO! With these shoe-clips you will be the diva of the night!

10 komentarzy:

  1. Ta broszka z kopertówką wygląda świetnie :) W ogóle cały zestaw idealny do małej czarnej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się bardzo podoba. Z tą broszką zwykła, czarna kopertówka wygląda bardzo elegancko i luksusowo :) Czad ;p

      Usuń
  2. Bardzo eleganckie kolczyki! Uwielbiam czerwoną szminkę! A bez telefonu, żelu antybakteryjnego do rąk i szminki w odcieniu cielistym (albo pomadki ochronnej) nigdzie nie wychodzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No i dobrze Ci w czerwonej szmince, tak przy okazji ;) Ja też nie ruszam się nigdzie bez komórki - taka smycz ;p

      Usuń
  3. Hehe, też tak mam z tą "smyczą" :-) do tego błyszczyk do ust + bransoletka/ki + ulubiony flakonik perfum + tusz do rzęs + kredka do oczu + ... ech, dużo by wymieniać :-)
    Kolczyki - robią pozytywne wrażenie! Brawo!
    Pozdrawiam weekendowo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe no to trochę jest tych "niezbędnych" rzeczy ;p Dziękuję za komplement. Pozdrawiam serdecznie :):)

      Usuń
  4. Dita jest absolutnie fantastyczna, aż nie potrafię wyobrazić jej sobie w dresie :P
    Fantastyczna biżuteria, a już myślałam że tylko ja przypinam broszki do torebek:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Broszki na torebkach są fajne :) A co do Dity - zgadzam się, że jest cudowna. Ja widzę ją ewentualnie w czarnym dopasowanym dresie...tylko nie mogę sobię wyobrazić z kolei niczego innego na jej stopach niż szpilki ;p;p dres + szpilki? hmmm....

      Usuń
  5. Piękna biżuteria, w zasadzie bez biżuterii nie wychodzę:-)))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu :) Ooo no proszę :) Ja noszę zwykle czarne klipsy i jakiś wisior oraz zegarek ze złotą tarczą. Więcej biżuterii noszę latem. Lubię wtedy jak mi dyndają kolczyki i grzechocą bransoletki :) Pozdrawiam!

      Usuń