wtorek, 18 lutego 2014

Złotem malowane // Painted with gold

Stworzyłam te kolczyki na wyzwanie pt: "Srebrem i złotem malowane", organizowane przez to co kocham. Mój wybór padł na złoto, ponieważ już od dawna planowałam zrobić coś w tym kolorze, a teraz nadarzyła się świetna okazja. Powyciągałam więc koraliki, sznurki i nici i zaczęłam dobierać. Najpierw miałam zrobić coś z kryształkami rivoli, ale ostatecznie wybrałam perły. Chciałam by mój projekt kojarzył się z elegancją i luksusem. Dodałam też trochę brązu, by nadać kolczykom nieco szlachetności. Efekt wart był tych godzin spędzonych sam na sam z igła i nitką. Jestem mega zadowolona! :) Szybciutko wysyłam swoje zdjęcia na konkurs i do końca dnia już nic nie szyję! ...(chyba ;>)

// I've created these earrings for a competition "painted with silver and gold" organised by tocokocham.pl. I chose gold, because I've always wanted to make something in this particular colour. I took out all the matching beads and stuff looking for some inspiration. I was about to make something from rivoli crystals, but I've finished with pearls. I wanted my project to be connected with elegance and luxury. I added a little bit of brown colour to make it look more exquisite. There is no doubt my long hours spent alone with the thread and needle were worth it! I'm really proud of myself. :) I'm sending the photos now and for the rest of the day I'm doing nothing!...(probably... maybe :>)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz