sobota, 19 grudnia 2015

Merry Christmas // Wesołych Świąt

Przed Wami kolczyki z serii świąteczno-sylwestrowej :)

I present to you Christmas-New Year's Eve earrings 
Chyba jeszcze nigdy tak długo nie siedziałam nad "złączeniem", które w porównaniu do oplatania rivoli i kryształka, okazało się być nie lada wyzwaniem! Nie chciałam do tego używać zwykłych ogniwek srebrnych - chciałam by dyndały, ale te ogniwka wydawały mi się mało eleganckie (widziałam takie rozwiązania w pracach innych dziewczyn i nie do końca mi odpowiadały). 
Próbowałam niemal wszystkiego - połączenia za pomocą perełki, kryształka, tuzina mniejszych koralików....było mnóstwo prucia i - jak to by ujął mój luby - skutków ubocznych procesu twórczego. Wybrałam rozwiązanie "najprosztsze" i - moim zdaniem - najbardziej efektowne.
(Swoją drogą ciekawe ile takich "prostych" prac przeszło podobną drogę. Często za tym, że potrafimy zrobić coś perfekcyjnie w dość krótkim czasie stoją tysiące godzin prób).

The only thing, after long hours of sewing, I am sure about is that behind every skill there are thousand of long hours spent on trying to succed... 

Zobaczcie same :)



3 komentarze:

  1. Przepiękne kolczyki! :)
    Pamiętam jak długo siedziałam nad złączeniem swoich pierwszych rivoli... i podobnie - najprostsze rozwiązanie okazało się być najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :) Tak to właśnie zwykle bywa - najpierw siedzisz godzinami nad rozwiązaniem, żeby potem okazało się, że można było "to" rozwiązać w 5 minut. Ale ile się po drodze nauczyłaś to Twoje ;) Kolejne kolczyki tego rodzaju zrobię już 5 razy sprawniej :D

      Usuń
  2. Śliczne kolczyki czasami rozwiązanie bywa bardzo proste a my się nad nim głowimy ;) dobrze że lampka w końcu się zapala i widać piękne efekty :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń