niedziela, 31 sierpnia 2014

Hello Twórcze Inspiracje ;)

Wpadł Wam kiedyś w ręce ten magazyn? 


Do mnie niedawno przyszedł pocztą :) Od razu muszę przyznać, że tematyka zawarta we wrześniowym zeszycie mija się z tym, czym obecnie się zajmuję, choć niewykluczone, że jak sama nazwa magazynu wskazuje: "twórczo się zainspiruję" :) Co więcej, mam nadzieję, że w kolejnych wydaniach będzie bardziej sutaszowo :)

Tymczasem we wrześniowym numerze (a wiadomo, że miesiąc wrzesień jest miesiącem powrotu dzieci do szkoły) znajdziecie szczegółowy tutorial na wykonanie tego uroczego plecaczka-sowy. Powiem Wam, że gdybym miała dzieci, pewnie pokusiłabym się o jego uszycie ;) Opis wykonania jest bardzo wyczerpujący, przez co wydaje się bardziej "przystępny" nawet dla amatorów szycia na maszynie (czytaj: mnie ;p)


Dodatkowo istnieje możliwość zakupu gotowego wykroju pod plecak na stronie http://coricamo.pl/

Kolejną ciekawą propozycją jest eko-biżuteria, czyli "coś pięknego z niczego". Jako, że sama uważam się za osobę "eko", uwielbiam tego typu rozwiązania. Tym bardziej, że projekt ten wygląda naprawdę zachwycająco. Kto by pomyślał, że te kółeczka wykonane zostały ze wstążek osikowych? 


Na następnych stronach znajdziecie między innymi sposób na wykonanie ozdób quillingowych na ołówki (kolejna ciekawa propozycja dla dzieci wracających do szkoły) 


Dzieciaki, które zostaną obdarowane takimi ozdobnymi ołówkami, na pewno będą miały frajdę jak usłyszą, że ozdoby te zostały wykonane w 3D :>

Co mnie osobiście urzekło to aniołki witrażowe. Choć może pora jeszcze nie ta (aniołki chyba bardziej pasowałyby w numerze grudniowym) to jednak zaciekawił mnie ich nietypowy sposób wykonania. Słyszałam już o hafcie krzyżykowym, ba - nawet już coś w tej technice uszyłam. Te aniołki jednak są dwustronne (opis dwustronnego haftu krzyżykowego także w gazecie) i z powodzeniem
można je powiesić na choince czy pod żyrandolem.
Myślę, że sprawdziłyby się także jako aniołki-stróże nad dziecięcą kołyską :) 


Dla wielbicieli folkowych klimatów autorzy wydania wrześniowego zamieścili aż dwie propozycje. Jedną z nich jest sposób na wykonanie cudownej serwety z wzorami etnicznymi. Kolejna to tutorial na espadryle.
I w tym momencie, choć nie jest to moja dziedzina zaczęłam się mocno zastanawiać, czy sobie podobnych nie uszyć. 


Powiedzcie sami, czyż nie są urocze? :) Jestem akurat w trakcie szukania paputków - wiadomo lato się kończy, zaczynają się natomiast chłodne wieczory...a takie espadryle nie dość że cieplutkie to jeszcze niesamowicie oryginalne :)

Przegląd wszystkich propozycji tego numeru znajdziecie TUTAJ. Myślę, ze każdy znajdzie tu coś dla siebie i całkiem możliwe, że - podobnie jak ja, zainspiruje się do stworzenia czegoś "zakręconego" ;)

Apropo Twórczo Zakręconych, mam dla Was wiadomość.
Już wkrótce, bo w dniach 16-19.X w Ustroniu odbędzie się 
V ZJAZD TWÓRCZO ZAKRECONYCH. Ja jeszcze nie byłam i jeszcze nie wiem czy się wybiorę (od Ustronia dzieli mnie ok 300km).  Może ktoś z Was był i podzieli się swoim doświadczeniem? 



To tyle w temacie. Tymczasem w to cudowne niedzielne popołudnie lecę na obiadek do teściowej ;p 

6 komentarzy:

  1. też kupiłam tą gazetkę - ze względu na wzory folkowe :) ja bym się z chęcią wybrała na jakieś warsztaty rękodzieła, ale gdzieś bliżej Kalisza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach te odległości!! ;p A gazetka - choć nie wiedziałam o niej wcześniej - okazuje się być naprawdę ciekawa. Zobaczymy co będzie w kolejnych wydaniach ;)

      Usuń
  2. Dopiero od Ciebie dowiaduję się o takiej gazetce, ale ta sowa mnie chyba przekonała :) Dzieci nie mam, ale jakby ją tak odpowiednio podrasować... :-) No i te folkowe espadryle... marzą mi się takie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sowa - no tak, jakżeby inaczej :P Chętnie zobaczyłabym w twoim wykonaniu torbę na ramię w kształcie sowy, w takich kolorkach ziemi :) To by było coś!!

      Usuń
  3. Hmmm... wykrój na plecaczek... pewnie kupię:-) Powinni zapłacić Ci za reklamę:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie że powinni! ;p Pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na wyniki twojej pracy z sówką :)

      Usuń