sobota, 29 kwietnia 2017

Pure joy // Czysta radość


Ci którzy śledzą moje "rękoczyny" zauważą, że w swojej biżuterii
często wykorzystuję kolor czarny. Stawiam też na minimalizm i prostotę.
Ostatnio jednak, patrząc na zdjęcie Iris Apfel,
nie mogłam powstrzymać się od zrobienia czegoś kolorowego :)

Dodatkową motywacją okazał się konkurs szuflady 



Suma sumarum - podczas gdy wszyscy inni zajmowali się przedświątecznym sprzątaniem,
 ja zajęłam się porządku nierobieniem ;)


Oczywiście po drodze pojawiały się różne koncepcje
- jedne całkiem ciekawe, inne...po prostu inne ;)


Ostatecznie wyszło tak.
Oto moja FEERIA BARW :)





Powyższa praca bierze udział w wyzwaniu szuflady "Feria barw"
- głównym zadaniem w konkursie było wykonać pracę z użyciem min. 6 kolorów
(ja użyłam: granatowy, turkusowy, limonkowy, srebrny, różowy, pomarańczowy i miedziany). 

6 komentarzy:

  1. Podoba mi się taka odważna biżuteria.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze miło się do ciebie zagląda. Piękna feria barw powodzenia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Feeria barw, które kojarzą mi się z latem. Twój naszyjnik krzyczy do mnie, wkrótce wakacje :-) Powodzenia w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca ! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Szuflady :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie dobrałaś kolory, naszyjnik piękny! Kojarzy mi się z latem.

    OdpowiedzUsuń