wtorek, 1 kwietnia 2014

Wiosna przyszła z kwietniem // A spring came with april

A raczej pod koniec marca ;)

Jeszcze się Wam nie chwaliłam, ale już nadrabiam zaległości. Otóż jakoś pod koniec marca wybrałam się na rozmowę do MOK-u (Miejski Ośrodek Kultury). Wzięłam ze sobą parę swoich prac i zapytałam czy byłaby możliwość zorganizowania wystawy. Wcześniej wysłałam maila z podobną prośbą. Kiedy przyszłam na spotkanie nie wiedziałam jeszcze, że osoba, z którą będę rozmawiać okaże się moją znajomą ;) Jakby tego było mało okazało się także, że właśnie zwolnił się termin i wystawę będę mieć już w maju. Wooow! 

Dlatego też ogłaszam kwiecień miesiącem ciężkiej pracy :) Będzie się działo! A potem będzie się działo jeszcze więcej!! :) Zaczęło się od OGNIA. Potem dołączyła WODA. Dojdzie jeszcze ZIEMIA i POWIETRZE. A to dopiero początek...

Ps. Miesiąc temu robiłam podsumowanie lutego. Powiem Wam, że marzec minął mi tak szybko, że nawet nie zdążyłam go podsumować ;) Jeśli miałabym to zrobić teraz, to jedno jest pewne - jest coraz lepiej i lepiej :):):). Założyłam fanpage na FB, dzięki czemu trafiłam do jeszcze większej ilości osób. Udało mi się wykonać parę projektów, które już trafiły do właścicieli. Jeden z nich został nawet doceniony w wyzwaniu szuflady :) Cieszę się tym bardziej, że został wykonany akurat techniką haftu koralikowego (a nie w sutaszu, z którym znamy się dłużej).        

Wzięłam udział także w 3 innych konkursach. Jeśli uda mi się zdobyć wyróżnienie choć w 1-ym z nich będę baaardzo dumna, bo przyznam, że prace zgłaszane do wyzwań KK są na bardzo wysokim poziomie.
Jeśli się nie uda, będę dumna mimo wszystko. Najważniejsze to codziennie starać się być lepszą wersją wczorajszej siebie. A ja konsekwentnie nad tym pracuję.

Korzystając z okazji dziękuję wszystkim za przemiłe komentarze pod postami. Każdy z nich jest dla mnie bardzo ważny i każdy ogromnie motywuje do dalszego działania. 
Dziękuję również tym, którzy odwiedzają mój blog od czasu do czasu i zostawiają ślad po sobie, a w szczególności tym z Was, którzy zdecydowali się zostać na dłużej. 

Pozdrawiam i życzę owocnego kwietnia!! :) Niech moc będzie z Wami !! :D

6 komentarzy:

  1. Gratuluję wystawy i życzę dalszych sukcesów! Imponuje mi twoja energia do działania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :):) Ta energia wynika głownie z tego, że jestem strasznym uparciuchem. Jak już sobie coś postanowię to tak długo nad tym pracuję, aż nie dopnę swego ;)

      Usuń
  2. Gratuluję wystawy, teraz tylko szyć i haftować, a potem zbierać zasłużone laury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! No tak właśnie robię :) Szyję, haftuję, jem i śpię ;p

      Usuń
  3. Gratulacje z okazji wystawy :) Zdradzisz w jakim mieście będzie? (chociaż znając moje "szczęście" to pewnie ze 100km ode mnie) :)
    Prężnie się rozwijasz, tak trzymać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No z tego co widzę, to mieszkasz w woj. świętokrzyskim, a ja w dolnośląskim, więc kawałeczek jest ;) Mimo wszystko jak będziesz miała ochotę to 9 maja zapraszam na wernisaż do Głogowa :)

      Usuń